Wednesday 24 September 2014

W cyfrach i liczbach

- Misi rosną kolejne 3 (4?) ząbki na raz.

- Misia wczoraj powtarzała nowe jedno/dwa słówka, bo było albo mm amam mama am mm, więc albo Am, albo Mama, albo oba :)

- Tłumaczenie pierwszych 20-tu Wskazówek na dwujęzyczne wychowanie, 2000+ słów, już za mną. Wiadomo, że jeszcze mogłabym sprawdzić kilka razy i różne elementy pozmieniać i popoprawiać, ale wydaje mi się, że nie jest źle. Jeszcze do sprawdzania wrócę i poprawek dokonam.

- Pierwszy domowy obiad i dwie rozmowy przez telefon z F odbyte po francusku zaliczone. O tym jak pomału zmienia nam się strategia językowa w domu z OPOL na ML@H, wkrótce.

- Pierwsze 500 oglądnięć bloga -  cieszę się bardzo z każdych odwiedzin i dziękuję za nie.

Zaskoczyło mnie to kompletnie i wątpię, że mój stary nastoletni blog (Grugru Bleble Mama wie :) ) miał tyle odwiedzin przez całe swoje istnienie, co to moje nowe dzieło w niecały miesiąc)

- Witam oficjalnie Kaczorritę, Karolinę i BB w okienku obserwatorów i Asię w Google followers. Bardzo mi miło dziewczyny, że macie ochotę częściej tu zaglądać.

No comments:

Post a Comment